Sommaren är slut och hösten är här!
Nu får vi nog officiellt säga att sommaren är slut, även fast solen skiner så känner man att det är någon frisk doft i luften som påminner om att värmen snart försvinner också!
Vi har haft en väldigt fullbokad vår/sommar och är så himla glada att ni alla vill gå till oss, trots en pandemi.. Nu har vi en fullspäckad höst framför oss då vi ska snygga till alla solblekta och kanske lite slitna hårtoppar. Är du sugen på en förändring så är det stor tid att boka nu, finns inget härligare än en uppfräschning vid hösten.
På plats på salongen hittar ni Ada som nu är tillbaka 75% efter sin mamma ledighet, Kimberly, Maja och Linnea – vårt nya stjärnskott!
Hoppas vi ses snart. Kram!